Sök produkt
Släpvagns sök: XXX XXX
Dina fordon
Lägg till ditt fordon för att snabbt kunna hitta delar åt den.

Lägg till ditt fordon för att hitta delar

Hem » Kampanj BF2018 » Cylinder std. 41mm AC (Franco Morini motor)
Cylinder std. 41mm AC (Franco Morini motor), RINAB

Rinab

Cylinder std. 41mm AC (Franco Morini motor)

Pris: 495kr
Antal Köp
  • Produktinformation

    Standard cylinder i gjutjärn.
    Komplett med kolv, ringar, knaster och kolvbult.
    50cc
    41mm
    Luftkyld

Passar till

Scooter

MärkeModellÅrsmodellÖvrig Information
ApriliaHabana 50 Custom AC (Morini motor)99-04Franco Morini motor
ApriliaHabana 50 Retro AC99-03Franco Morini motor
ApriliaMojito 50 Custom AC (Morini motor)99-04Franco Morini motor
ApriliaMojito 50 Retro AC99-03Franco Morini motor
AtalaByte 50 AC97-20Franco Morini motor
AtalaHacker 50 AC96-99Franco Morini motor
AtalaHacker 50 Racing AC96-99Franco Morini motor
AtalaSkeggia 50 AC98-02Franco Morini motor
Benelli491 RR 50 AC (Morini motor)03-20Franco Morini motor
Benelli491 RR Replica 50 AC (Morini motor)03-20Franco Morini motor
Benelli491 ST 50 AC (Morini motor)04-10Franco Morini motor
BenelliNaked 50 AC (Morini motor)04-10Franco Morini motor
BenelliPepe 50 AC (Morini motor)03-06Franco Morini motor
DerbiVamos 50 AC92-99Franco Morini motor
ItaljetCruise 50 AC93-98Franco Morini motor
ItaljetFormula 50 AC94-02Franco Morini motor
ItaljetTorpedo 50 AC (Morini motor)99-02Franco Morini motor
ItaljetVelocifiero 50 AC98-02Franco Morini motor
MalagutiCrosser 50 AC95-02Franco Morini motor
RiejuCrosser 50 AC97-99Franco Morini motor
SuzukiAdress 50 AC92-94Franco Morini motor
SuzukiAdress 50 R AC94-98Franco Morini motor
SuzukiAJ 50 AC95-96Franco Morini motor
SuzukiAP 50 AC94-98Franco Morini motor
SuzukiEstilete 50 AC00-01Franco Morini motor
SuzukiKatana 50 AC (Morini motor)97-00Franco Morini motor
SuzukiKatana 50 R AC (Morini motor)01-06Franco Morini motor
SuzukiSepia 50 AC95-96Franco Morini motor
SuzukiStreet Magic 50 AC98-02Franco Morini motor
TGB101-R 50 AC (2-takt)04-09Franco Morini motor
TGB101-S 50 AC (2-takt)04-09Franco Morini motor
TGB202 Classic 50 AC (2-takt)03-09Franco Morini motor
TGB203-R 50 AC (2-takt)07-12Franco Morini motor
TGB302 Sport 50 AC (2-takt)03-09Franco Morini motor
TGB303 Revolution 50 AC (2-takt)02-04Franco Morini motor
TGB303-R Hawk 50 AC (2-takt)06-11Franco Morini motor
TGB309-RS 50 AC (2-takt)02-04Franco Morini motor
TGB507 50 AC (2-takt)06-09Franco Morini motor
TGBAkroa Tec 50 AC (2-takt)05-09Franco Morini motor
TGBAkros Tec 50 AC (2-takt)02-04Franco Morini motor
TGBBullet 50 DT AC (2-takt)10-17Franco Morini motor
TGBBullet 50 RS DD (2-takt)10-17Franco Morini motor
TGBCity2 50 AC (2-takt)07-14Franco Morini motor
TGBF409 Cruise 50 AC (2-takt)02-04Franco Morini motor
TGBF409 Cruise Royal 50 AC (2-takt)05-11Franco Morini motor
TGBR50X 50 AC (2-takt)06-09Franco Morini motor

Cylinder moped

VIKTIGT! 
För att maximera cylinderns livslängd och prestanda 
är det viktigt att den monteras och körs in på rätt sätt:

För att förhindra att cylindern värmenyper var noga med att smörja in kolv och cylinderlopp 
med 2-taktsolja innan montering. 
En nymonterad cylinder måste också köras in för att hålla längre. 
Undvik därför hårda påfrestingar, som att pina mopeden i branta och långa uppförbackar.
Tillverkarna av cylindrarna rekommenderar att du aldrig ska köra över 3/4-gas de första 500km efter att du monterat en ny cylinder, eller bytt kolv.

Följs dessa anvisningar har du en cylinder som håller längre!

Visa mer
Relaterade produkter